På tide å søke barnehageplass

Det nye barnehageåret startar 1. august 2024. For å bli med i hovudopptaket med fordeling av plassar, må du ha søkt innan 1. mars.

Barn leikar i sandkasse - Klikk for stort bilete Markus Spiske/Unsplash

Søknader som kjem inn etter fristen, vil bli behandla løpande dersom det er ledige plassar.

Les meir om korleis du søker barnehageplass og korleis opptaket føregår

Søknad

Det er felles søknad og opptak til både private og kommunale barnehagar. Du må søke elektronisk via Føresettportalen, her må du logge inn med ID-porten. Søknadsskjema finn du under fanen “barnehage”.

Gå til søknad om barnehageplass

Om Utigarden barnehage

Utigarden barnehage har søkt kommunen om å flytte drifta til Grytastranda Montessoriskule.
I mars skal kommunestyret behandle denne søknaden, og vi må ta omsyn til utfallet av saka når vi skal tildele barnehageplassar i hovudopptaket.
Dersom du har søkt, eller tenker å søke om plass ved Utigarden, er det difor viktig at du legg inn alternative ønske om barnehage i søknaden.

Du kan uansett vere trygg på at barn med rett til plass i Haram kommune, som det er søkt for innan fristen 1. mars, får eit barnehagetilbod.

Barnehagetilbodet

Her finn du oversikt over alle barnehagane i Haram.