Faktura frå Haram kommune

Haram kommune vil forsøke å sende alle fakturaer digitalt, anten som eFaktura, vippsfaktura, via Digipost eller som eit vedlegg i ein e-post. Om det ikkje er mogleg, blir faktura levert som papirfaktura.

Faktura til privatpersonar

Ved utsending av faktura gjerast det eit oppslag mot desse ulike kanalane, i prioritert rekkefølgje:

  1. Avtalegiro
  2. eFaktura
  3. Digital postkasse
  4. E-post
  5. Blankett/papirrekning

Sjå dine fakturaer frå Haram kommune

Ønsker du å endre korleis du mottek faktura?

Haram kommune kan ikkje påverke kva kanal du vil motta fakturaen i, det er det du sjølv som styrer.

Avtalegiro

eFaktura

  • Sjekk dine aktive betalingsavtaler og innstillingar i nettbanken din
  • Ver merksam på «Ja-takk til alle»
  • Har du betalt rekningar for andre kan du ha opprett betalingsavtalar for andre.
  • Les meir om eFaktura her (efaktura.no)

Digital postkasse

Sjekk innstillingar i den digitale postkassa di.

Les meir om Digipost 

E-post

Gi beskjed til kommunen om endring av e-postadresse til okonomi@haram.kommune.no 

 

Til bedrifter

Ved utsending av faktura blir det forsøkt levert i følgjande rekkefølgje:

  1. Elektronisk faktura EHF
  2. E-post
  3. Papirfaktura

For å ta imot faktura som EHF må økonomisystemet til bedrifta vere oppdatert for å ta imot faktura som EHF, og bedrifta må vere meldt inn i ELMA og Aksesspunkt.

 Les meir om Elma og Aksesspunkt