Søkje kommunal bustad

Klarer du ikkje å skaffe deg ein eigna bustad sjølv på grunn av økonomiske, helsemessige eller sosiale forhold, kan du søke om å leige kommunal gjennomgangsbustad.

Kort fortalt

  • Kommunal bustad er eit mellombels tilbod.
  • Bustadene vert tildelt for tre år av gongen. Du kan søke om å leige lenger dersom du fortsatt har behov for bustaden.
  • Du kan søke om bustøtte frå Husbanken for å dekke delar av husleiga.

Slik søker du kommunal bustad

Det vil etter kvart  kome eit digitalt skjema for søknad om kommunal bustad. Før dette er på plass kan du kontakte kommunen på telefon 70 20 75 00. Det er avdeling for koordinering og tildeling som behandlar søknader om kommunal bustad.

Skal du bu saman med nokon?

Her kan du registrére økonomiopplysningar på eventuell medleigetakar 

Vedlegg til søknaden

Det er viktig at du legg ved desse vedlegga til søknaden:

  • Siste skattemelding
  • Siste månadlege inntektsgrunnlag (f.eks. lønnsseddel, NAV-utskrift, osv)
  • Helsedokumentasjon om du søker på grunnlag av helse.
     

Søknaden er gyldig i 3 månader frå du får bekrefting på at den er registrert.

Seie opp kommunal bustad

Du må gi skriftleg beskjed om du vil avslutte leigeforholdet. 

Sei opp den kommunale bustaden din

Kontakt oss