Etter oppstartsmøtet skal du varsle oppstart av planarbeidet og varsle berørte partar og nødvendige offentlege organ.
Planprogram og konsekvensutgreiing
Eit eventuelt planprogram skal sendast på offentleg ettersyn samtidig med kunngjering og varsling av oppstart.
Kunngjering av oppstart
Etter oppstartsmøtet vil du motta referat frå saksbehandlar, normalt etter 1-2 veker. Referatet skal signerast av enten plankonsulent eller forslagsstillar og sendast til kommunen. Deretter skal planarbeidet varslast berørte partar som naboar og grunneigarar samt offentlege instansar. I tillegg skal oppstart annonserast i minst ei papiravis. Kunngjeringa skal innehalde kart med planområdet og ein kort tekst om hensiikta med planen. Vi ønsker å sjå over kunngjeringa nokon dagar før annonsa blir trykt i avisa. Frist for innspel skal vere minst 4 veker.
For å varsle registrerte grunneigarar, festarar og andre rettigheitshavarar, naboar og gjenboarar treng du ei naboliste.
Informasjon om korleis du lager naboliste får du her.
Er du i tvil om kven som skal varslast kan du kontakte oss. Du kan lese om lovgrunnlaget i Plan- og bygningsloven (Lovdata): pbl § 5-1 og pbl § 12-8.