Vårt pedagogiske grunnsyn er basert på filosofien om at barn er kompetente og KAN dersom barna er trygg og blir anerkjent. Barnet sin læring og danningsprosess skjer i samspel mellom barnet og dei vaksne. Barns læringsresultatet er større ved direkte erfaring, utforsking og undring.
Våre grunnpilarer er at:
- Barn er heilt frå dei er små opptekne av å lære og forstå.
- Barnet kan dersom det får lov og moglegheit. Barna skal oppleve like sjanse for å bli sett, høyrt og erfare uavhengig av kjønn, etnisitet, utvikling, livssyn, språk og religion.
- Barna må få tillit- dei greier sjølve.
- Barn må oppleve å bli lytta til. Kvart enkelt barn skal få høve til å ytre og undre seg og medverke til innhaldet i barnehagen.
- Barn lærer ved å utforske saman med andre barn; Samarbeid, anerkjenne og respektere likheiter/forskjeller og det å hevde egne meininger på vegne av seg sjølv eller andre.
- Barnet lærer best ved å få prøve/ gjere sjølv.
- Barna må få tid på seg.
- Alle handlingar og avgjerder som gjeld barnet skal ha barnets beste som grunnleggjande omsyn.
Vi jobbar kontinuerlig for å oppretthalde eit barnehagemiljø som ber preg av tryggleik, tillit, anerkjenning, engasjement, glede og humor. Noko vi meiner er grunnleggjande for å gje barn trygge og gode læring og utviklingsmoglegheiter.