Søk kommunal bustad

Klarer du ikkje å skaffe deg ein eigna bustad sjølv på grunn av økonomiske, helsemessige eller sosiale forhold, kan du søke om å leige kommunal gjennomgangsbustad.

Kort fortalt

  • Kommunal bustad er eit midlertidig tilbod.
  • Bustadene vert tildelt for tre år av gongen. Du kan søke om å leige lenger dersom du framleis har behov for bustaden.
  • Du kan søke om bustøtte frå Husbanken for å dekke delar av husleiga.

Slik søker du kommunal bustad

Ved søknad om kommunal bustad må du nytte eige søknadsskjema (papirskjema). Skjemaet må fyllast ut og sendast per post til:

Haram kommune
Tildeling og koordinering
Postboks 33, 6282 Brattvåg

Søknadsskjema kan også hentast hos Innbyggarservice på Haram tenestehus.

Her finn du skjema for søknad om kommunal bustad

Vedlegg til søknaden

Det er viktig at du legg ved desse vedlegga til søknaden:

  • Siste skattemelding
  • Siste månadlege inntektsgrunnlag (f.eks. lønnsslipp, NAV-utskrift, osv)
  • Helsedokumentasjon om du søker på grunnlag av helse.

Du treng ikkje å legge ved skattemelding og inntektsgrunnlag ved søknad om omsorgsbustad.

Seie opp kommunal bustad

Du må gi skriftleg beskjed om du vil avslutte leigeforholdet, dette kan du gjere via e-post til postmottak@haram.kommune.no eller per brev til Haram kommune, Postboks 33, 6282 Brattvåg. 

I oppseiinga må adressa til bustaden gå fram, og frå kva dato oppseiinga gjeld. Du skal ikkje oppgi sensitive opplysningar.

Kontakt oss